preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ivan Kozarac" Nijemci

 > Naslovnica
Vijesti

Obilježili smo Svjetski dan tablice množenja!

Autor: Antonija Filipović Bjelobradić, 9. 10. 2020.

Naša škola se ponovno uključila u obilježavanje Svjetskog dana tablice množenja te time postala lokalni organizator aktivnosti za našu školu. Prošle godine smo ovaj dan obilježavali prvi puta do sada, stoga smo ove godine malo iskusniji u provođenju različitih aktivnosti. Iako nam je trenutna epidemiološka situacija onemogućila obilježavanje Svjetskog dana tablice množenja na razini škole i kroz izvanučioničku nastavu, kako smo planirali i prošle godine provodili, odlučili smo se snaći, biti kreativni i osmisliti načine kako ćemo ovaj dan obilježiti unutar pojedinih razrednih odjela.

Glavna svrha proslave Svjetskog dana tablice množenja je popularizacija zabavnih oblika matematike u nastavi i učenju te primjena znanja tablice množenja na ugodan i netipičan način. U obilježavanju ovoga dana sudjelovali su učenici predmetne nastave, točnije učenici od 5. do 8. razreda te učiteljice matematike Spomenka Roth, Jelena Miočević i pedagoginja Antonija Filipović. Tijekom tjedna od 28. rujna 2020. do 2. listopada 2020. učenici, učiteljice i pedagoginja pripremali su materijale, ispitne listove, igre, plakate, logotipe, bedževe, identifikatore za sudionike i ostale materijale bitne za realizaciju svih planiranih aktivnosti u okviru obilježavanja ovoga dana, a koje nam je omogućio glavni organizator, izdavač Grabowski kartica iz Poljske i proizvođač didaktičkih materijala za podučavanje Matematike u nastavi. Učenici su se zabavili te su na kreativan i zanimljiv način ponovili znanje tablice množenja. Kako je to izgledalo, pogledajte pod „više“.

Učenici 6. b razreda imali su zadatak osmisliti matematički zadatak u kojemu se koristi množenje. Zadatak je mogao biti računski ili povezan sa situacijom iz svakidašnjice. Učenici su potom morali  prikazati zadatak i riješiti ga. Mogli su dodati crteže ili situacije u obliku stripa.

 

Učenici 5. a i 8. a razreda rješavali su zadatke vezane za tablicu množenja na originalnim listićima u skupu brojeva do 100. Mogli su riješiti zadatak u kojemu su imali zadan umnožak pa su trebali odrediti faktore ili zadatak u kojemu su imali zadani umnožak i jedan faktor, a drugi faktor su morali odrediti. Učenici su rješavali i zadatke množenja dva broja. Učenici 5. b razreda su ujedno sudjelovali u obilježavanju ovoga dana te su od učiteljica pohvaljeni kao mali MT stručnjaci (stručnjaci za tablicu množenja).

 

Učenici 6. a razreda su se kreativno snašli. Budući da je u trenutnoj epidemiološkoj situaciji teško realizirati grupni rad ili rad u paru, učenici su se na sigurnoj udaljenosti u školskoj dvorani u parovima međusobno usmeno ispitivali tablicu množenja do broja 1000.

 

Učenici 7. a razreda su rješavali zadatak u kojemu su morali odrediti jednakosti. Dobili su nastavne listiće na kojima su zadani zadaci za brojevima i slovima. Svako slovo predstavljalo je određeni broj od 1 do 9 koji su učenici morali odrediti i napisati u tablicu ispod zadatka.

 

  

  Učenici 7. b i 8. b razreda rješavali su zadatak „Labirint množenja“ te su morali pronaći najkraći put od početka do završetka labirinta prateći dva jednostavna pravila: 1. Samo polja s brojevima djeljivima s 4 ili 5 smiju biti dio puta do završetka; 2. Polja START i FINISH (početak i završetak) su dio puta. Učenici 8. b razreda su se okuražili pa su riješili još jedan zadatak osim ovoga. Zadatak se zove „Latinski četverokut“, a učenici su morali u prazna polja četverokuta upisati brojke od 1 do 4, ali da se brojke ne ponavljaju ni u jednom stupcu, ni u jednom retku četverokuta.

 

 

Tijekom cijeloga dana naši su se učenici izvrsno zabavljali. Veselimo se sljedećem Svjetskom danu tablice množenja koji ćemo sigurno obilježiti, ali se nadamo da će nam epidemiološka situacija dopustiti provedbu svih ovih zabavih aktivnosti na razini škole ili kroz izvanučioničku nastavu, jer želimo u ovaj bitan događaj uključiti što veći broj ljudi. Ipak, bez obzira na situaciju, naši učenici su pokazali da je bitna volja, dobro raspoloženje i pozitivna energija te ih ništa nije spriječilo u namjeri da se kroz učenje i zabave.

 


Izvor: Spomenka Roth i Jelena Miočević, učiteljice matematike, Antonija Filipović, pedagoginja


Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

STRUČNA SLUŽBA

Poštovani roditelji i učenici,

stručnim suradnicama pedagoginji,

edukacijskoj rehabilitatorici i

knjižničarki možete se obratiti u

virtualni sandučić povjerenja

ivan.kozarac.nijemci

@gmail.com    

putem kojega im možete slati svoje upite, prijedloge i mišljenja.

Monografija

Sandučić povjerenja

SANDUČIĆ POVJERENJA

Mjesto na kojem možeš podijeliti svoje misli, osjećaje i želje.

Podijeli ih s nama u obliku pisma (kod ureda pedagoginje)
ili putem elektroničke pošte (na adresu: ivan.kozarac.nijemci
@gmail.com
),
pri čemu se ne moraš bojati jer ćeš ostati anoniman o čemu će se pobrinuti
pedagoška služba škole.

Korisni linkovi

 

 

   
   
 
   
 
CMS za škole logo
Osnovna škola "Ivan Kozarac" Nijemci / Zrinska 8, HR-32245 Nijemci / os-ikozarac-nijemci.skole.hr / ured@os-ikozarac-nijemci.skole.hr
preskoči na navigaciju